and the party won't stop?

är det bara jag eller är det inte en ganska dum idé att lämna över makten till militären? Jag menar, världen har väl sett vad en militärjunta kan göra. Och kalla mig cynisk men brukar inte armén ha en överrepresentation på maktgalna (skjutgalna) män?

Dessutom tycker jag att detta gick riktigt fort. Jag har inte hört speciellt mycket om Mubarak, vilket är ett problem i sig att världen vart så fokuserad på afghanistan och irak att resten av världen kan göra lite vad den vill och helt plötsligt uppstår något sånthär.

Jag är en aning rädd faktiskt, om jag ska vara ärlig. Ja om jag ska vara ärlig tror jag inte heller det är den sista protesten vi har sett i Egypten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0