blir jag provocerad? nej inte alls.

Jag slutade i UNF för 3 år sedan,  i juni 2008, av flera anledningar. Men det kom väldigt plötsligt. Som de flesta stora beslut gör. Det var ett bra beslut. För mig. Men för de som stannade kvar såg kanske något annat. Det är upp till dem.

Men att det då, 3 år efter fortfarande verkar vara en grej, fortfarande är något fult och att jag fortfarande är någon form av dåligt exempel är ju sjukt. Eller, nej, det är inte bara sjukt.. det är vidrigt. Respekt för andra ger dig respekt för dig själv.

Jag står fast vid mitt agerande och jag kan titta dig, och alla andra, i ögonen och förklara vad jag gjorde. Och var jag gör nu. För ja, jag dricker alkohol. Så ärligt, get over it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0