change of looks?

jag har haft en fundering ett tag nu, och det är om man kanske skaffa sig en kaftan?
En såndär lång jesusdräkt som svalkar som fan, och som är lite sådär cool, eller i alla fall annorlunda.

Hur som helst.. nationaldagen idag och den spenderades på sandgrundsudden. Härligt väder och härligt lugnt. Det där med att nationaldagen är en helgdag vet jag inte egentligen vad jag tycker. Hellre den än pingst, men det där med nationalromantik är inte min grej. Däremot är det väl skönt att man firar sommaren, och att livet är rätt underbart liksom.

Men att hylla ett sverige med rasister i maktpositioner är inget som jag gör, aldrig någonsin.

Och nu ska jobbveckan börja.. fan va jag är opepp, men året med kåren är snart slut och det är väl det som gör att jag inte vill, för jag tycker det är tråkigt och ledsamt att jag ska börja plugga och lämna fantastiska arbetskamrater. Och varje vecka som går är en vecka närmare detta. Men veckan som kommer blir spännande. Verkligen! Utbildningar, FUM och sommarfest.. oj vad det är jobbigt :)

Kommentarer
Postat av: Elise

Ehm, alltså kaftan är den svarta högtidsdräkten för präster. Svalkar inte alls, utan är galet varm. Tro mig.

2011-06-12 @ 20:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0