11 januari, 2012

Vissa dagar är inte som alla andra. Idag är en sån dag. Där allt inte går som man vill, där man är irriterad och mest av allt bara vill vara adolecent och slå i dörrar och skrika på sina föräldrar. Men mina föräldrar är inte här och jag slår inte i dörrar för jag är en vuxen människa.

Men jag vill inte vara det idag. Idag vill jag vara irriterad och gnällig. Idag vill jag vara sur och arg. Kanske äta en ben och jerrys och se en deppig film så jag kan vara ännu mer irriterad över livet. Fy. Värst av allt är att jag inte vet vad jag är irriterad på, kan inte riktigt sätta fingret på det. Jag känner dock att det måste finnas något, för det står mig upp i halsen och måste ut.

just idag är jag stark, just idag mår jag bra,
Jag har tron på mig själv på min sida.
Jag har väntat så länge på just den här dan
och det är skönt att den äntligen kommer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0