14 januari, 2012

Dagen har spenderats i Göteborg, med den finaste tjejen i världen - med min systerdotter. Vi fick en heldag tillsammans som inkluderade Universeum och nästan klappa ormar, kinamat med friterad banan i mängder och disneyprinsessor som dansar runt på is.


I det stora hela en sån där dag som bara världens bästa morbror kan ge världens bästa systerdotter. Men det slår mig att de växer ju upp så fort de där små liven. Detta var förmodligen den sista disney on ice som jag gick på med Natalie där det fortfarande är magiskt och spännande, sen blir det mer för skojs skull. Denna insikt fick mig att börja störtgrina till disneyprinsessor som dansade omkring på is, till tonerna från låtar från barndomen, min och hennes. Tårarna rann ner för kinderna och jag blev väldigt nostalgisk där ett tag.

En asbra lördag helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0