hälsa på mina nya vänner: NYPONSOPPA och HONUNG

Förkyld och halsont. Det är min vardag och jag försöker leva igenom det. Missbrukar nyonsoppa och köpte honung till mitt the idag. Myisgt värre om det inte vart för att det gör så ont. Nu har jag klagat och fått någon att tycka synd om mig så vi lämnar ämnet!

Idag har vi haft öppet hus med skolan och jag har babblat på med alla föräldrar. Jag gillar att babbla med föräldrar och känna mig duktig. Seciellt när man får smörgåstårta efteråt. Sedan så har man ju alltid chans att visa att man är kapabel till så mycket mer än bara skola.

imorgon kommer ju skolan bestå av en resa till hornborgarsjön och vanhems klosterruin med Kentagent och klassen. Skitroligt om jag ska vara ärlig. kappsäcken är packad och det som saknas är ett sittunderlag, men det hittar jag imorgon.

UNF DÅMet är i helgen och jag längtar! Där kommer jag verkligen att få leva i mitt esse och allt kommer att vara sjukt roligt. oavsett vad man gör det till så kommer folk att vara glada och jag kommer vara glad och allt bara blir perfekt. Positivismen och de glada tankarna genomsyrar hela mig nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0