Nothing else!

Jag sitter och knåpar på mitt projektarbete nu och jag är glad, därför att det går riktigt bra nu. produktiviteten flödar och jag skriver och skriver. Alkohollagen är snart klar och jag skriver om föreningen fruktdrycker, det går framåt, och I like it. Nu återstår problemet med veckan som kommer, hur jag ska hinna med både skola och projektarbete... hmm,, i call it in på torsdag och pluggar hela helgen, det låter bra, men jag ska bli klar denna veckan. på onsdag eller torsdag ska jag kunna lämna in den till christine och låta henne kolla på den för den sluthgiltiga domen på måndag. Usch, jag skulle ha börjat tidigare, det är så sant som det är säkert, men vad ska man göra liksom. Koffeinpiller och Magnus har funkat bra innan, varför skulle de inte göra det nu liksom?

Hur som helst så får jag alterera nytta med nöje och då och då får jag ett ryck och sjunger för full hals till Mika eller cornelis (blandad musiksmak) och kan rensa tankarna lite innan jag fortsätter.

På tal om att rensa tankarna så är det riktigt svårt nu. Det är en vecka sedan jag var på DÅM och ja, det känns bra just nu. Tänka sig att jag redan vart nyvald ordförande i en vecka? Tiden går fort och ja, det går alldeles för fort, för ibland hade jag velat stanna tiden och leva om varje stund. Jag hoppas att det blir samma känsla snart af, vi får bara hitta en tid och en plats. Men jag kräver att det är snart annars kommer jag att dö av tristess och av längtan.

Dags att börja med projektarbetet igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0