the best <3

Jag kan inte bara hjälpa det men mitt i all ångest och panik över Projektarbetet, frågeställningar och skolan överhuvudtaget så är det så att så fort jag tänker på dig så blir allting så himla mycket bättre! Jag vill vara med dig, och längtar tills vi ses igen. Jag vill nu <3

Hur som helst så kollar jag på så ska det låta och vara allmänt iggis och ta en välförtjänt paus från skolan. Jag tänkte att detta kanske skulle bli ett långt inlägg men jag orkar liksom inte. Min värld är inte så händelserik längre, det verkar vara grå vardag och slentrian och jag orkar inte ändra på det heller. Ibland kan jag känna för att vara en färgklick men dne känslan är inte nu, tyvärr så känns det inte så lockande. Men jag lovar att ibland så kan jag vara mystisk också, men det är vid speciella och mycket sällsynta tillfällen, men ha uppsikt så blir du inte bevsiken det lovar jag!

Jag blir så arg på världen ibland! Oh på att mitt patetiska liv är just så patetiskt som det är. Allt bara blir fel hela tiden, och jag vill att det ska gå rätt nån gång också.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0