Uppdatering

Direct after Bingolotto, here is friday all weak long! I'm totally obsessed!

Nej men ärligt, jag behövde en paus i projektarbetet. men en glädjande nyhet: Jag är faktiskt helt klar med min bok, min underbara drinkbok! Jag är så nöjd, och nu behöver jag bara trycka den.^^

Ikväll blir det yrrol med massa godis och msn med marina, kan kvällen bli bättre?
Ja! Om marina hade vart här och kollat också, men det får vi ta när vi träffs! Och det var en vecka sedan man träffades men det känns lite som en evighet.

Efter pausen: EU:s alkoholstrategi och Sveriges alkoholpolicy/lag

Missa inte!


Kommentarer
Postat av: marina

BRA GJORT! Det kommer gå bra med hela arbetet, jag lovar dig :) du är ju grym!

Gullig är du också. Hoppas vi ses snart, för när en vecka känns som en evighet så vill jag inte ens tänka på hur det känns efter två ^^

2008-04-12 @ 20:09:37
Postat av: Magnus

Ja vi får helt enkelt göra någonting åt det!

2008-04-12 @ 20:38:46
Postat av: marina

japp :)

2008-04-13 @ 00:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0