Nytt år, nya möjligheter

2008 ska bli året då jag förändras till det bättre. Ett nytt år ger nya möjligheter, nya förutsättningar och jag är redo att gå ut i det vilda.

Jag förstår inte varför egentligen men det är konstigt att man längtar bort. Ser på horisonten och glömmer det man har brevid sig. Jag blir så arg på mig själv att jag är så egoistisk och kan inte förstå att det jag vill ha finns framför mig. Jag vill kunna nöja mig men det är svårt. Längtan att få komma bort är för stor, den har tag i mig och jag låter mig frivilligt följa med och det känns bra. Jag vill inte bara vara medelmåttig, jag vill inte nöja mig med det, jag vill ha ett vision som är större, vars räckvidd sträcker sig utanför Vänersborgs kommuns gränser och även Sveriges gränser. Jag vill kunna förändra jag vill kunna vara en del av en förändring och jag ser inte den förändring om jag stannar kvar.

It's time to make a change and  to change myself


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0