ibland så...

Ibland blir jag så himlans arg på mina katter. Jag somnade inte förrän ganska sent igår, mycket för att jag pratade med marina så jag får väl skylla mig själv. Men jag behöver ju inte straffas för det liksom? Nej det tyckte jag inte heller, men mina katter tyckte att det skulle vara roligt att springa runt klockan halv sju på morgonen! Jag är sjukt trött och jag blev lite grinig också. Jag behöver äta frukost så att jag blir pigg.

Dessutom har hela familjen fått en knäpp. Mamma och pappa har hamrat upp en filt över dörren. Jag vet inte varför men de tycker att det är kallt i huset och det tycker ju jag med, men vi kankse inte hade behövt att gå så långt?

Nu ska jag fira mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0