inatt drömde jag om DÅMet

Det märks att UNF kommer igång igen. Inatt drömde jag om DÅMet och processerade allt i huvudet. Arbetsplaner, budge, verksamhetsberättelse och fikat såklart. Jag är orolig över att inte alla har skickat ombud och det måste fixas idag. För idag ska jag till expeditionen och jobba. Det kommer bli riktigt trevligt måste jag säga. Det är synd bara att de inte har trådlöst internet för det betyder att jag inte är inne förrän ikväll. Men jag har mobilen med mig så det ordnar sig alltid.

Igår var jag med jennpa och martin och såg film, eller mest tv och jag såg ingen film heller för den delen då jag hade telefonmöte i en och en halv timma som rent ärligt jag kunde ha sluppit, jag vet inte varför men igår var det då inte roligt.

Nu blir det att hoppa in i duschen för att sedan ta tåget halv nio!

So close and still so far
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0