panikplugg och så ska det låta

Första delen av Cambridge Advanced Exam är över. Speaking gick okej, lite stackande och ett "that's very important" för mycket men över det hela gick det bra. Men imorgon så får jag bekänna färg då resten av provet ska genomföras och jag kommer dö. Det fastnar liksom och jag får värsta black outen. Därför panikpluggar jag lite idag samtidigt som jag slötittar på så ska det låta.  Panikplugg är roligt, kanske inte så smart men man blir glad när man i ångestextas får rätt på en fråga.

Trevlig sista dag som 18 iaf, spendera dagen med prov och kvällen med fest. Det är ju helt okej egentligen, speciellt med utgång. Sedan fyller man år på söndag och kalajs med familjen och dreamteam. Mamma fixar smörgåstårtan redan men profödelsedagskänslan har inte infunnit sig och det är tråkigt tycker jag. Jag gillar att fylla år och bli uppassad men inte lika mycket som förr.

Snart ska Marina ringa också, hon är på en tråkig kurs med SSU så hon passar på att ringa mig :)

Ska snart sova så jag vaknar tidigt

Kommentarer
Postat av: Marina

kursen var tråkig, men den blev ltiee bättre under lördagen. Hur som helst så var det iallafall myyyycket roligare att prata med dig än att spela... vad det nu var :)

2008-03-09 @ 18:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0