Plugg emellan bak, TV och film

Jag skulle egentligen ha pluggat gärnet idag. Därför hade jag tatt ledigt från skolan och intalat mig att dagen skulle tillägnas pluggandet. Därför att idag skulle jag bli klar med religionen. istället vaknade jag halv elva och drog direkt in och tränade därför att eftråt så käns det så skönt och mna kan fokusera på enbart pluggeriet. Men så kom jag ju på att jag behövde baka för imorgon så det gjorde jag, men muffins så att det skulle gå fort. När jag blev klar med det så började jag äntligen - trodde jag. Men bilddagboken, sobernet och en massa andra sidor behövde ju uppdateras. Man behöver ju pauser också tänkte jag så jag kollade på Enchanted och lite tv för att kunna hitta motivationen igen. Och här sitter jag nu en stund senare och uppdaterar min blogg och med resultatet i handen så har jag kollat på två hemsidor om livets ord, skrivit en framsida och öppnat restriktioner mot religiösa klädesplagg dokumentet. Det vill säga, en dag tillägnat plugg motsvarar fem minuter i skolan.

Dag att jobba nu då!

Men jag vill INTE, jag vill sitta här och bara slappa... jag har inte tiden till det men jag vill i vilket fall.

Till saken hör att jag saknar dig också!

Kommentarer
Postat av: Allsvenskan 2008

Kika gärna in min blogg och kommentera.
Vilket lag är bäst i allsvenskan?
http://fotbollsallsvenskan08.blogg.se

Ha en bra kväll! :)

2008-03-12 @ 19:33:39
URL: http://fotbollsallsvenskan08.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0