talande buffeln

Påsk har inte så mycket med indianer att göra, men trots det kom vi fram under lunchen att vi skulle underlätta tillvaron lite och ha indiannamn. Med Gula och Lila fjädrar i håret och fyllda av påskmust och lösgodis så satt vi runt bordet och hade vår namnceremoni. Ett trevligt bryt från det jävla porjektarbetet som kommer att ta hela påsklovet att få klart. Först måste jag bli klar med Int.Rel och det kommer ta tid och ork, men jag ska vara klar med den på söndag och tillägna resten av lovet till PA.

Nu är det som sagt Påsklov och det är ju ganska skönt egentligen - det har vart fint väder idag och snön smälter bort. men det kommer nog mera så jag ska inte vara för förväntansfull. Jag hatar detta, det finns liksom ingen glädje över det hela, och jag gillar det inte! Det tar bort hela mig, hela glädjen och jag finner inte något skoj i något längre. Hjälp mig finna det roliga, snälla?

Saknar dig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0