what a day!

jag är stolt över mig själv idag, och fy fan det ska jag vara också!

inatt blev SUSParbetet klart (Svensk utrikes- och säkerhetspolitik) och är otroligt nöjd att jag hann klart det och att det blev riktigt bra också. Alla dessa paradigmer och begrepp som alla andra inte fattar så ja, då är det kul  att man lyckas klkämma in dem på rätt plats och nästan förstå dem tillochmed :D Sen var det seminarium om kalla kriget idag och smarta jag försov mig och med 10 minuters marginal kom jag fram till universitetet, för att få reda på att tiden blivit flyttad och vi hade två timmar till godo. Hursomhelst seminariet blev av och jag tycker vi nailade det!

Glad i hatten så tar jag nu ett välförtjänt jullov från universitet, kaffe i pappersmugg och stress och tentaångest, åker till hembygden och myser med familjen och de mest fantastiska människorna i världen. Okej, det är inte kanske helt slut på plugget så lov är kanske att ta i, men efter tisdag när det EUropeiska biståndsarbetet är inskickat, då ska jag dricka glögg och äta pepparkakor och mysa tills jag spyr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0