om 11 dagar

usch jag hatar november. det är den mest tråkiga och deprimerande månaden på hela året... visserligen kommer inte februari långt efter men november ja det är en patetisk månad. Känner inte ni också att det bara är en transportsträcka fram till december, jul och myspys? Jag gör det... som tusan.

Därför är det så skönt att om 11 dagar är det just december och man kan börja räkna ner till julen, och ja om vadå 9 dagar är det första advent och då är det också lite bättre, men allt det här mörkret gör mig bitter! jag tycker förvisso om hösten ibland och är glad att vi fortfarande har årstider, det är viktigt och något speciellt. Men efter veckor av evigt mörker så börjar jag bli trött.

Men ja, 11 dagar kvar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0