tur att jag har mat i frysen

om det är en dag som jag hatar mest är det den 30e (eller 31a) varje månad. För helt plötsligt finns inga pengar kvar över huvudtaget! Jag betalade mina räkningar, varav hyran går på över hälften av vad jag får i pengar av CSN och sen var det bredband och kurslitteraturen som gick på utöver det. Och sen såklart telefonräkningen som kommer på det. December är en såndär månad som man måste hushålla med pengarna som ett snålt gammalt troll då man får mindre pengar (fast utgifterna är desamma)

och sen kommer alla julklappar också! fuckfuckfuck

Kommentarer
Postat av: AnnaLucy

gör egna julklappar då :)

2009-11-30 @ 17:27:00
URL: http://isoldeofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0