söndag

dålig uppdatering under helgen, vilket har sina klara anledningar. Den största är väl att jag haft sällskap sen i fredags och att det vart svårt att fokusera på annat. sen är det massa plugg som ska göras: böcker ska läsas, post its ska upp och anteckningar som ska ordnas. Kul vecka framför mig och nästa vecka blir det tenta på måndag redan. Känns jobbigt och jag är inte alls redo känner jag. Denna tentan, ja den kommer kanske klaras men inte med mycket mer än så. Och dessutom har jag inte fått tillbaka den första tentan än. men den kommer senast onsdag och då får vi se om man skrattar eller gråter då.

nu är det dock söndag, en vecka kvar innan tentan som sagt, ensam igen och finns inget som hindrar mig från att börja plugga ordentligt. Jag ska bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0