heaven knows

när man känner att man efter minsta lilla motgång vill lägga sig ner och skrika.. då är det inte helt okej. Så känns det med nationalekonomin just nu, och därför väljer jag att koppla bort det och åka och träna istället.

Om någon annan har ett bra tips så är det bara att säga till, jag är öppen för de flesta förslag. Skönt är det att nu har jag bara ett par dagar som jag kan läsa och plugga på det vi hittils har gått igenom. Jag tänker post-itsa tills fingrarna blöder.

Något jag också har kommit på är att när saker blir svåra så regresserar jag, jag flyr in i barndomens och nostalgins fantastiska värld. Vilket inte alls är fel.. snarare missuppfattas mina mina mål om att upfattas som en seriös universitetsstudent ganska rejält.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0