respekt för matvanor?

på riktigt, jag måste bara klaga en del..
man lagar inte lever när man bor tillsammans med andra människor.

Äckelmagad som jag är så kan jag inte gå utanför dörren, om jag inte vill ulka och må dåligt, detta betyder att nu när jag är sugen på smörgås får skita i det för det är inte möjligt att hålla andan under de minuterna jag behöver göra iordning maten. Lever är något så fruktansvärt äckligt, speciellt när det inte bara är lever utan det tillagas hjärta och njurar också. Vad är det här för en människa.. vart har man fått för sig att detta skulle vara gott, attraktivt och nyttigt? Lever är ju liksom ett reningsorgan och gud vt vad som har hamnat i den.

Nej jag är på väg att spy enbart av tanken, detta gör att det är lite synd om mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0