så snöar det..

Praktisk retorik


värsta snökaoset ju, och jag måste ge mig ut igen.. till introduktionen i retorik. 
vilket jag är ganska så laddad inför. Faktiskt riktigt laddad!

Men hur som helst så.. ja. att plumsa i snö är inte riktigt min favoritsysselsättning. Om det är någons favoritsysselsättning, det tvivlar jag på. Men det är trots allt ganska fint att det är snö. Helt ärligt så har det varit en riktigt trevlig vinter, en riktig vinter framför allt.

Så hemma är jag nu för ett mellanmål och sen får vi se vad retorikens förtrollade värld har att erbjuda. Då nationalekonomin enbart är förvirrande så vet jag inte ritkigt vad jag ska ta mig till.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0