Gud, min Gud. Du har övergivit mig

11:55
tanke just nu: tentan kan dra åt helvete - jag kan dra åt helvete
12:08
tanke just nu: hur är formeln för elasticitet?
12:33
tanke just nu: varför har jag inte pluggat tidigare för?
14:15
tanke just nu: vad är egentligen meningen med att räkna ut elasticitet och jämviktspris?
14:55
tanke just nu: hjulet snurrar men hamstern är död
16:04
tanke just nu: vad är priselasticiteten vid jämviktspriset?
16:35
tanke just nu: är jag värdelös för att jag inte förstår dethär?
17:33
tanke just nu: ja men det här kanske går bra ändå
17:55
tanke just nu: helvete heller att det här kommer gå bra, jag är värdelös
19:26
tanke just nu: okej då, så värdelös är jag inte, jag är faktiskt rätt bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0