jag vet, jag är elak

Men ärligt.. kan det bli värre än så här? Det är så fint att man visar känslor, men ja det blir en aning patetiskt när stavfelen gör att man inte ens förstår vad meningarna säger. Och det 'är liksom inte okej när det är vuxna människor som skriver såhär:

NU är det xxxxx  kommer till mej dan veckan stan nåra dag fan älskar
honom så grymt mycket så jag vet inget vad blir vara in bord så fort jag
tencka på dej och mitt gärta slår bara för en peron det du xxxxx♥Älskar dej så jävla otolit mycket
xxxxxx finns bara sen i mitt gärtta det du;)hpas du för tår hur
... mycket jag gillar dej älskar dej mset XXXXXX<33♥

vad hände med rättstavningen?

Kommentarer
Postat av: Lina

Hahahaha! Så underbart! Nu behöver jag nog aldrig mer känna mig patetisk efter att läst det där, det slår liksom allt! Och nää du är inte elak mange, det är inte elakt om det är sant :P

2010-09-03 @ 09:00:28
URL: http://trampolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0