känner det är nånting på gång


Löningen kom i fredags och jag är rädd att kolla kontot, för jag har lätt spenderat för mycket pengar bara på en helg. Men gosh vilken helg det har vart. Och det bästa är att den inte är slut än heller. Man kan väl säga att när man festar som student så festar man ordentligt. Kräftskivan i torsdags var sjukt rolig och bilder kommer när jag hittat kameran jag söp bort där ett tag. och i fredags var man på campus och igår var man då på the leprechaun och lyssnade till irländsk musik och bara njöt i ett par timmar.

Nej, fan det är kul att äntligen leva. Leva på riktigt liksom. Sen självfallet så finns det mer i mitt liv än bara festande, det är ju själklart. Speciellt när pengarna inte räcker till hur länge som helst. Nej nu är det dags att börja sina höstmånader med att käka soppa, soppa och åter soppa.


Men ja, det är en fantastisk höst på intågande, det känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0