att göra listan

Jag är lite tvungen att visa att göra listan nu under veckan och veckan som kommer. Det känns en aning för mycket för att slippa organisera och strukturera upp det. men jag är trots allt organisationsutvecklare så det kanske bara är gött.

  • fadderutbildning
  • nollningsgrupp
  • överlämningsveckor - planering ska startas igång
  • sommarfest för FUM
  • chapagne och blomster till FUM 0511
  • inspring
  • Va fan gör kåren - koncept ska vara klart
  • KAUIFsamarbete
  • Sociala aktiviteter - koncept ska vara klart
  • Medlemsrekryteringsstrategi och utbildning
  • Utvärdering av karlstad Studenttidning - rapport sammanställd, fredag
  • Utvärdering av sektionssystemet
Ska tilläggas att jag känner mig tillfreds i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0