28 maj, 2012

 

Idag är sista dagen på att skriva på upsatsen. Såhär långt har jag kommit. Det vill säga att jag är en god bit på väg men att jag har en hel del kvar. Det röda i texten är sådant som ännu inte handledaren kollat på och det känns ju lite jobbigt med tanke på att inlä,mning för sluthandledning är imorgon.

 

Men det positiva är fortfarande att det börjar likna en uppsats. Emperin artar sig och analysen är riktigt bra om jag får säga det själv. Den uppfyller både fårgeställningar och syfte vilket är fint. Fredag ska den lämnas in och efter inatt så läggs fokus på abstract, korrekta källhänvisningar (tack och lov att jag inte glömde att skriva sidor i fotnoten) och källförteckning.

 

Nåt jag har lärt mig är dock att jag nog aldrig kommer bli en bra textförfattare, att mitt framtida jobb inte ska innebära att skriva underlag och dokument. Min diciplin blir fan inte bättre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0