ännu längre bort

Va jobbigt det är att tycka om någon som bor långt bort! Längtan och saknaden blir ännu mer intensiv då och man blir frusterad över att man inte kan träffas när man vill. Jag blir det i vilket fall och jag bara längtar hela tiden. Nu hade jag ju hoppats på valborg, men nu är det inställt och då dröjer det ännu längre. Jag vill inte vänta längre. Jag vill nu. Jävla Karlstad som ligger så långt bort, och jädra SJ som har dyra biljetter! Komkomkom hit!

Jag håller på att packa inför imorgon då jag ska till Malmö, det ska bli skönt, men jag måste plugga hela helgen typ. Men malmö är fint har jag hört. Soligt och varmt ska det bli med så jag ska inte klaga. Inte för mycket egentligen. Ska bli skönt att komma bort lite också, få lite perspektiv på allt samtidigt som man kan ladda batterierna.


Var tvungen att ställa in valborgsdiscot också, det suger, men vi får ta det en annan gång, för en vecka är för lite tid att planera ett stort disco. Bättre att ta det i slutet av maj eller nåt. Så får man lösa Valborgsproblemet på nåt annat sätt, eventuellt bara grilla på skräckland. Men det lät så perfekt, och det var en bra dag, men så skiter sig allt ändå. Usch, jag blir så arg på mig själv.

Jag saknar dig ibland
<3


Kommentarer
Postat av: marina

men om du inte ska göra nått spec så kan jag komma ändå :) är ledig onsdag,torsdag fredag ^^

2008-04-23 @ 18:54:40
Postat av: marina

men om du inte ska göra nått spec så kan jag komma ändå :) är ledig onsdag,torsdag fredag ^^

2008-04-23 @ 18:54:51
Postat av: magnus

Låter som en mycket bra ide :)

2008-04-23 @ 19:04:13
Postat av: sandra jonsson

Jag vet hur det är med långdistansförhållande, har ett just nu :( det är jobbigt :(

2008-04-23 @ 21:20:53
URL: http://jonsson89.blogg.se
Postat av: Anonym

jag kan förstå att det kan kännas jobbigt liksom. men jag hoppas att det är värt det.

2008-04-23 @ 22:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0