av ren impuls

1) Nu får det ta och sluta regna
2) Mina regnkläder låter
3) Jag ser ingenting för glasögonen
4) Hur tusan ska jag bli torr efter vägen hem
5) Jag behöver ett bad!

Jag gillar inte regn, inte alls, jag tycker om fint väder och sol och dagar då man kan vara utomhus och bara njuta. Regnkläder och blött stipigt hår är trevligt om man är med i en romatisk komedi och väntar på att sitt livs kärlek ska komma ut genom dörren för att kyssas mitt i gatan. Inte när ma ska till jobbet och servera korv till sura människor och jobba med idioter dagarna i ända.

Nej! Nu flyttar vi till ett land där det inte regnar, och när det gör det så är det för att man befinner sig i en romtantisk komedi och ska kyssa sin perfect match. Vi får se hur det blir med romantiken till helgen, det ska ju regna då också

Kommentarer
Postat av: Anna

Håller med du! Det är för jävla tråkigt med regn! Oavsett om man skall servera korv till puckskallar eller om man tillbringar sin lediga tid med familjen på 15 kvadrat...



Kramkram

2008-08-04 @ 21:27:35
URL: http://anna-panna.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0