born to be wild

Dagen ska börja snart och jag ska iväg till mitt kära arbete. Näst sista veckan har börjat nu och det är fanemej det bästa i hela världen. Jag hatar mitt jobb lite smått och vill spy på skiten just nu.
Så tack och lov att det finns ett slut på det hela och att jag inte har hela hösten framför mig. Fast det är inte bara jobbet, utan det är så mycket annat också.

Och våra kunder är inte de mest smarta heller
Här kommer lite grejer som jag kan irritera mig på.

Vill du ha senap eller ketchup?
- Ja

Vill du ha salt eller krydda?
- ja men inte krydda

Vill du ha sallad, dressing och lök?
- Jag vill ha allt utom gurka

Vad kostar en korv med bröd?
- 15 som den gjorde igår med

Jag vill ha en glass!

Vad har du för godis?

Jag vet inte vad jag vill ha men jag vet att jag vill ha något
Men jag ska inte klaga direkt... det är pengar ju :-)
snart ska jag iväg och först ska magnus stilla sina tvångstankar och hoppa in i duschen. Sen blir det att stänga sitt gymkort och äta lunch, kanske ta en fika tillochmed. Jag får se vad jag gör med andra ord... men att sitta hemma det vill jag inte, inte när det finns så mycket annat att göra. Och nu har Mirsa kommit hem från en och en halv månad i Bosnien, det var trevligt tyckte jag. Skönt att ha lite folk man kan prata med. den en och en halva veckan man har kvar hemma.

Men visst kommer ni sakna mig? *desperat förhoppning*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0