Packningslista Barcelona

För att veta vad jag ska ha med mig för det första och det största äventyret, och eftersom att det är mig det handlar om så gör jag en liten packningslista. Som ni gärna får ifrågasätta och lägga till saker på allt eftersom, men mestadels för jag rätt virrig av mig. När jag ska packa så kommer jag alltid att tänka på Sunes sommar. Och hur de packar sin lilla husvagn och vad mycket onödigt de tar med sig och hur ofta jag gör likadant.

Hur som helst här är min packningslista!

Handbagaget
  • Pass
  • Mobil
  • Mp3
  • Plånbok
  • Kamera
  • Karta över Barcelona
  • Solglasögon
  • Jacka
  • Dator+Datorväska
  • Ombyte
  • Tuggummi
  • Allt som inte får plats i resväskan
Resväskan
  • Jeans
  • Shorts
  • Strumpor
  • Boxers
  • T-shirts
  • Linnen
  • Shorts
  • Tröjor
  • Jacka
  • Skor
  • Handdukar
  • Sängkläder
  • Kudde
  • Tandborste och tandkräm
  • Kollegieblock
  • Pennor
  • Ordbok
  • Mobilladdare
  • Kamra och Mp3sladdar
  • Regnkläder
  • Osthyvel
Jag tror det var allt
eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0