the best of mornings

Jag kommer att dö av stress, that's it. jag har en så massa saker att göra idag men endå sitter jag framför datan. Men jag ska ta mig i kragen nu, ta en dusch, cykla till lägenheten och sedan mot stan. Jag ska. till allas överaskning, jobba idag också. 13-19/20, men jag börjar hata mitt jobb... lite smått sådär så är det ganska tråkigt. Det är tur att man kan se fram emot saker som att Anna ska komma över idag, det är helg och 3 veckor tills jag flyttar.

Okej, det där sistnämnda är ju bara ångestframkallande och jag har inte ritkigt förstått det där med att jag ska flytta. Det betyder inte att jag ska på en lång resa och sedan komma tillbaka. För jag har inget att komma tillbaka till direkt. Men det kommer väl på planet, jag får säkert en panikattack helt själv och sedan av all seperationsångest så grinar jag väl.. det är det värsta scenariot jag kan komma på.

Annars händer det inte så mycket just nu. Jag bara jobbar och väntar. Ska i och för sig byta glasögon innan jag åker, för jag är skittrött på dem jag har. Men annars är det väl samma dag ut och dag in och jag bara babblar på i min lilla blogg. Snart så kommer jag skaffa en ny blogg, som handlar om livet i Barcelona, eller om det bara blir en ny flik... vi får se om det. Men det ska bli kul att blogga om ett liv i en stad som aldrig sover. Till skillnad från lilla Vargön.

men som sagt, dags att börja dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0