The Gods may throw the dice

Vad är det du gör med mig?

Jag bara sitter och är förundrad. För det finns inte tid just nu. Och inte är det lättare när det blir såhär precis när det inte känns längre, när jag känner mig hel. Så kommer du och får mig att fundera igen. Men jag är inte så naiv, så enkelt är det. Jag må vara barnslig och blåögd i många avseenden men jag har lovat mig själv att jag ska bli till det bättre. Och jag är bättre när du inte är med i min värld. Så enkelt är det, jag mår så mycket bättre och denhär sommaren har jag mått riktigt bra. Det har vart ganska fantastiskt egentligen och så kommer det bara och blir fel. Med en vecka kvar innan jag åker så finns det inget jag kan göra ändå. Men vad vill du? Kan du vara snäll och svara på det? Vad är meningen med det du gör? För jag tror inte att du vill få mig att må mindre bra avsiktligt?

Nu ska jag iväg och fika och sedan blir det att jobba, och ikväll har jag bara 8 timmar kvar! Det är kärlek på hög nivå!

Säg till om jag stör,
sa hon när hon steg in,
så går jag med detsamma

Du inte bara stör,
svarade jag,
du rubbar hela min existens,
välkommen?

Och nu känner jag mig äcklad på den jag är
Aldrig mer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0