Vad jag har lovat mig själv

Det finns mycket som jag lovar och som tyvärr jag aldrig håller. Men detta är något som jag faktiskt måste hålla, annars så skadar jag mig själv allvarligt.

Det kvittar hur ofta jag ser den, eller lyssnar på soundtracket, men Mamma Mia filmen ger mig ett så stort leende på läpparna att det inte finns. Jag har planerat att se den en tredje gång på bio, så fort jag hittar en stackare som inte har sett den (mamma typ). Men jag vill verkligen se Musikalen, helst på engelska, men nu går den på Svenska i Göteborg och jag vill verkligen åka, trots det dyra biljettpriset så tror jag det är värt varenda krona.


Inom ett år så ska jag ha sett Mamma Mia the musical,  så vem känner för att vara impulsiv med mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0