ett vägval

igår tog jag ett steg, idag tog jag ett annat, imorgon springer jag
Nu går det fort, snabbare än beräknat och jag gillar farten.

Det har hänt nu, jag har kommit till den punkten i livet att jag inte längre visste varför. När det inte längre var jag. Det är en del av mig och kommer alltid vara det och förhoppningsvis så kommer det vara en självklar del av mig inom en snar framtid. Men just nu så gör det inte längre. Nu vet jag inte vad som känns rätt längre, men det blir klarare ju längre det går. UNF fungerar utan mig och jag fungerar utan UNF.

Nu ska jag pröva kostymen till studenten! se hur allt blir tillsammans. Men jag kommer vara dösnygg, det är jag alltid!
Come lets pray for the weekend

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0