Finns det en tid och ett liv för oss?

Men kunde dagen ha vart mer slapp? Jag känner mig som en zombie. En småfet zombie som käkar jordnötsringar till frukost och kollar på dåliga filmer på tv:n. Men jag gillar varje sekund av det för idag har jag valt att vara slapp och förkorvra mig i min egen lathet. Om du gillar det eller inte skiter jag i för det är som sagt mitt liv och jag gör vad jag vill.

Jag kommer om nio veckor bo i Barcelona och har precis kollat på hur lägenheterna ser ut, kanske inte världens bästa men va fan, jag kommer bo i Barcelona så det gör inte mig något. Sedan kan man hitta nån annan stans att bo om man väljer att flytta dit permanent.

Skiver mer sedan när jag kollat klart på filmen...

Men snälla nån, hur kan man vara så dum egentligen? Är det på riktigt så lägg lite själ i det. Man kan inte bara ge upp vid första hindret. Då betyder det ju ingenting alls. Är det en lek? Är det ett spel? Är det på riktigt? Vad vet jag, jag försöker bara förstå men det går inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0