solskyddsfaktor 50+

Jag måste lära mig: solskyddsfaktor är något bra! Har vart ute i solen idag och utan tröja och utan solskyddsfaktor. Nu märks det också, röda axlar och huvud som dunkar. Men tack vare mitt ICA kort så kunde jag köpa 2 drycker med ciderkaraktär för 19:- och så sitter jag här och dricker dem i godan ro.

Klasskampen idag var riktig rolig och jag kan fortfarande inte fatta att vi tar studenten om 4 dagar. Men klasskampen, som var den sista i mitt liv var oerhört rolig och vi gick in för det. Även om vi visste att vi skulle förlora så hade vi roligt hela vägen. Volleybollen var också sjukt kul och det var där som jag brände mig...och blev hes till på köpet. Vem vill vara Etta nu? Ingen INGEN 

Jag försöker att komma till insikt men det är svårt. Om 4 dagar är jag arbetslös och meningslös men jag kommer vara nöjd ändå. Jag har ju trots allt jobb på Göstas och det är åtminståne något. Sedan, det där med att vara arbetslös ger ju något också, jag kan ju nämligen göra vad jag vill och söka mig vart jag vill (tyvärr utan körkort) och jag ska söka mig till España! Mysigt och trevligt att bara kunna dra iväg sådär utan att tänka på något annat än sig själv. Allt finns ju kvar när man återvänder, lite förändrat möjligen men i grunden detsamma. Jag kommer sakna lite saker dock, men det hade jag gjort varesig jag bott i Vargön, pluggat i Karlstad eller flyttat till Barcelona så det går på ett ut.

Ikväll blir det skolfest och avslutning för oss treor, imorgon blir det middag (och Buddys) med lärarna, onsdag bålrunda och fredag studenten! Men ikväll, ikväll blir det återigen knorren och sköna människor. Det börjar kännas på ritkigt nu. Nu är det på riktigt gubbar

Kommentarer
Postat av: ^Mirsa^

OKej, är det bara jag som går besatt omkring med solkräm?! Använd solkräm, förhindrar för tidiga åldringstecken och cancer. Hello, jag känner mig som en levande reklampelare för solkräm. ANVÄND! + fast jag har ju turen att inte bränna mig när jag inte ens använder solkräm:P

2008-06-09 @ 22:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0