blåögd

None

Dagen kommer att spenderas vid min dator mestadels av tiden. Jag har tre uppsatser att skriva och måste samtidigt plugga lite till el certificado de español. Dessutom måste jag också packa inför imorgon och vet inte vad jag ska ha med mig direkt förutom att jag vet att jag kommer med största sannolikhet behöva plugga. Men jag vet också innerst inne att jag kommer klara det och känslan av att ha lyckats är så fantastisk så det kommer att gå bra. Jag har skrivit tre upåsatser innan och dessa är inte så stora, det är lite ordbajsning liksom. Sova? Ja det får jag göra nån annan gång, jag kan ändå inte sova så då kan man lika gärna utnyttja tiden.

Det känns lite som att tåget har åkt och lämnat mig på perrongen. I många avseenden är det faktiskt så. UNF tar upp alldeleles för mycket tid och jag går miste om så mycket roligt (kanske även roligare?) Studenten närmar sig och det är tråkigt att inte kunna festa med sina klasskamrater så mycket som man egentligen hade velat. Men men, jag är ju ledig nästa helg, eller då drar ju jag och mina vänner till tyskland. Jag och 4 tjejer, ensamma i tyskland,  ja det känns ganska okej faktiskt ^^

Vem vill gå i ettan nu? Ingen, Ingen
Vem vill gå i ettan nu? Ingen, Ingen alls
Ingen, Ingen alls, Ingen ingen alls
Nej, Vem vill gå i ettan nu? Ingen, Ingen alls

Vem vill gå i tvåan nu? Ingen, Ingen
Vem vill gå i tvåan nu? Ingen, Ingen alls
Ingen ingen alls, ingen ingen alls
nej, vem vill gå i tvåan nu? Ingen, Ingen alls

Vem vill gå i trean nu? ALLA ALLA
Vem vill gå i trean nu? Alla allihop
Alla, allihop, Alla allihop
Ja, vem vill gå i trean nu? ALLA allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0