det borde inte finnas

Jag har en klump i magen idag. Och den har jag haft sedan jag vaknade. Det har inte kännts rätt någonting idag. Det har funnits något som inte borde vara där. Och inte blev det bättre när jag kom hem.

Jag är lite patetisk det vet jag om men samtidigt så vill jag inte att jag ska vara likgiltg heller. för nu betyder det att jag faktiskt bryr mig.


Jag tänker fundera lite till, men sen är det dags att klarlägga sina prioriteringar. Vad måste man skippa för att ha tid med sig själv? Vad stärker mig och vad gör det inte? Och vad är det som jag kommer förlora? Frågor jag inte vill svara på, men som det är nu, ja så kommer det inte kunna funka heller. Jag är förvirrad just nu, och det hatar jag att vara. För jag är en sådan person som tar den mest lättvindiga lösningen och tänker inte på hur andra mår i den processen. Jag hatar konfilkter och speciellt konfliker inuti mig själv. Det är tur för mig att det finns saker som man vet kommer finnas där hela tiden. Det är skönt att ha bra människor runt omkring sig och det har jag. Oavsett vart ni befinner er i livet så kan jag alltid lita på att ni tar er tid att lyssna, jag kankse inte visar det men jag uppskattar det otroligt.

Nu är det DSS snart och vi får se hur det känns då, sedan är det Tyskland och då får jag verkligen veta hur jag ställer mig i frågan. Men det finns inte så stor chans att jag kommer ändra mig, det är bara det där lilla tvivlet som kommer och stör och rubbar hela min existens. Den breder ut sig till alla delar av mitt liv och jag kan inte riktigt hantera det, för rätt som det är så är allt bara en grå massa och ingenting är självklart längre.

Focus, rap it up och dra åt - du vet vad du vill egentligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0