en liten bit

måndag, tisdag, onsdag, torsdag sedan drar jag till Tyskland
måndag, tisdag, onsdag, torsdag sedan inget mer plugg

Helvetesveckan framför mig, men samtidigt så underbart skönt att det snart är slut. Jag är förvirrad till max, fortfarande och det kommer jag nog vara. Det finns säkert något som jag kan hämta energi ifrån, det måste bara hittas först. Men jag är lite inne på att byta liv. Bartenderutbildning på Kos? Volontär i Nicaragua? Bort från Sverige?
Eller så är jag tråkig, börjar plugga direkt och ser vad som händer? Komme rvara klar med utbildningen när jag är 22. Det betyder att jag har full chans att flytta efter det, några år i spanjen hade inte suttit fel liksom. Men man kanske måste ha en utbildning innan man börjar sväva ut? Frågetecknen är många, och jag vet inte om jag kommer få svar heller. Jag är så jädra trött just nu och hoppas att om en vecka så kan jag skratta åt dagens situation, se det som naivitet och överdrivet, vara vuxen och mogen och se det på ett annat sätt.

Nu ska jag skriva Filosofi och sedan ska jag börja med mIljöpolitiken.

Önska mig lycka till


Okej, jag kanske inte är så himlans bra, men vet du vad! Jag är en jävel på att skapa en mysig stämmning! Vi hade Eurosvision mys med spanjorer och det var sjukt trevligt och här ser du tre stycken som tar det otroligt seriöst. Varav jag är då Charlotte Perelli. Jag tror johanna och Adrian också¨var Charlotte en stund. Och euforin höll i sig ett tag, tills röstningen iaf, då stämningen skönk som en sten i vatten. Dremot så hade vi otroligt roligt och ja, att kunna skapa en mysig och hemtrevlig miljö i en hotellobby, det är inte så lätt!


Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag har aldrig skrivit något på din blogg. Ja, jag har ju knappt läst den innan. Någon gång kanske, men det avrundas nedåt...

I alla fall, jag vill säga att du är fantastisk.

Nu kommer du att tänka för dig själv att det är du inte alls, att du är grinig och så. Men jag går inte på sånt, du kan inte lura mig Magnus!

Visst är du grinig, men det är jag också. Oftare till och med. Jag har bestämt mig för att inte sluta tjata på dig. Jag tror att du behöver det. Jag hoppas att du behöver det så att jag inte är helt fel ute.

Du ÄR fantastisk.

Du har räddat mig så många gånger så nu är det min tur att rädda dig. Eller åtminstone försöka. Det är du värd.

Försök att inte skaka av dig detta nu. Jag mår dåligt av att se hur du mår då. Ibland verkar du vara vaccinerad mot beröm. Det gör ont i mig att se dig. Jag ser ett hjärta med taggtråd runt. Taggtråd och elstängsel. För att ingen ska kunna ta sig in. Ingen kan ta sig in för att såra. Ingen kan heller ta sig in för att älska.

Alltid här för dig,

Josefin

2008-05-26 @ 22:14:15
Postat av: Josefin

Jag har aldrig skrivit något på din blogg. Ja, jag har ju knappt läst den innan. Någon gång kanske, men det avrundas nedåt...

I alla fall, jag vill säga att du är fantastisk.

Nu kommer du att tänka för dig själv att det är du inte alls, att du är grinig och så. Men jag går inte på sånt, du kan inte lura mig Magnus!

Visst är du grinig, men det är jag också. Oftare till och med. Jag har bestämt mig för att inte sluta tjata på dig. Jag tror att du behöver det. Jag hoppas att du behöver det så att jag inte är helt fel ute.

Du ÄR fantastisk.

Du har räddat mig så många gånger så nu är det min tur att rädda dig. Eller åtminstone försöka. Det är du värd.

Försök att inte skaka av dig detta nu. Jag mår dåligt av att se hur du mår då. Ibland verkar du vara vaccinerad mot beröm. Det gör ont i mig att se dig. Jag ser ett hjärta med taggtråd runt. Taggtråd och elstängsel. För att ingen ska kunna ta sig in. Ingen kan ta sig in för att såra. Ingen kan heller ta sig in för att älska.

Alltid här för dig,

Josefin

2008-05-26 @ 22:16:23
Postat av: Josefin

Jag har aldrig skrivit något på din blogg. Ja, jag har ju knappt läst den innan. Någon gång kanske, men det avrundas nedåt...

I alla fall, jag vill säga att du är fantastisk.

Nu kommer du att tänka för dig själv att det är du inte alls, att du är grinig och så. Men jag går inte på sånt, du kan inte lura mig Magnus!

Visst är du grinig, men det är jag också. Oftare till och med. Jag har bestämt mig för att inte sluta tjata på dig. Jag tror att du behöver det. Jag hoppas att du behöver det så att jag inte är helt fel ute.

Du ÄR fantastisk.

Du har räddat mig så många gånger så nu är det min tur att rädda dig. Eller åtminstone försöka. Det är du värd.

Försök att inte skaka av dig detta nu. Jag mår dåligt av att se hur du mår då. Ibland verkar du vara vaccinerad mot beröm. Det gör ont i mig att se dig. Jag ser ett hjärta med taggtråd runt. Taggtråd och elstängsel. För att ingen ska kunna ta sig in. Ingen kan ta sig in för att såra. Ingen kan heller ta sig in för att älska.

Alltid här för dig,

Josefin

2008-05-26 @ 22:17:47
Postat av: magnus

jag kankse inte förstår det nu, men en dag så kommer detta betyda så mycket för mig :-) Tack Josefin

2008-05-26 @ 23:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0