God morgon världen

Det är en solig dag idag och mina förväntningar är höga på denna dagen.

Det är måndag, halva bloggen klar, halva kvar och sedan är det franska nationellt prov^^
Hoppas jag får reda på PA idag och förhopnningsvis också matte provet
Men det är en solig dag idag och mina förväntningar är höga

11 timmar senare

Idag har allt bara vart fantastiskt! Lite som uppochnervända dagen och jag ska leva lite på detta. (ett tag iaf)
Jo för idag kom jag till skolan, lämnade in min religionsblogg och den blev bra! Dessutom så fick jag reda på mitt slutbetyg i Projektarbete och det är inget mindre än MVG! På franska nationella så sa min lärare åt mig att sluta prata efter halva muntliga delen då hon hade underlag för MVG och sedan på matten klarade jag nationella och får också godkönt i Matte C. Dessutom har jag lyckats att fixa in en ledare för fläkten och vart på bibelstudie. Jag är bara så bäst idag. Därför ska jag rida på vågen och fixa miljöpolitiken idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0