jackpot darling!

Sitter och pluggar och som jag skrev innan idag så kommer kvällen att bestå av datorn (<3) Jag måste intala mig själv att jag gillar det jag gör, även om jag egentligen vill spy!

Vad har jag kvar nu? (prioriterinsglistan)
- Miljöpolitik, snabba frågor
- Estetisk orientering, loggbok
- Miljöpolitik, Costs-benefits analyzis Nuclear Power
- Geografi, Global Warming
- Geografi, Spanien
- Engelska, Farenheit 451
----> i fas
- filosofi, uppsats
- svenska, debattartikel
- geografi, volcanoes
- internationella relationer, Caritas som NGO
- engelska, Resumé 
----> Inga mer inlämningar 

Jag börjar fundera på om jag ska skita i DSS:en i helgen. Jag tror jag hade mått bättre av det. Jag tror att alla hade mått bättre av det, för en grinig Magnus är inge kul att umgås med. Iofs, så kommer jag bara att plugga all ledig tid jag har. Det och fika, så visst jag kommer nog inte vara så social i vilket fall, dessutom kanske det är trevligt i Kalmar, vem vet. Jag orkar inte bry mig mer, jag är för sliten. Och jag vill inte vara ensam heller för det har hänt så jävla mycket runt omkring mig just nu, överallt så bara allt rasar. Och jag är rädd för att om jag har en stund över så kommer jag att börja tänka och sen sitter jag där överdeprimerad och apatisk samtidigt som studenten närmar sig och jag vill inget annat än att vara glad.



Jag är rädd för att andas. Men jag behöver prata med någon, jag behöver en mentor, någon som lyssnar. Jennie, du är underbar på alla sätt och jag tycker så himlans mycket om dig men jag tycker om dig såpass mycket att jag inte vill att mina problem ska påverka dig. Nu vet jag att egentligen att det inte gör det. Du är den bästa människan i världen och du har varit ett sånt stöd under hela mitt liv egentligen. Jag minns inte när, men det har varit länge som jag och du har utgjort en stor del av varandras liv. Vi är dreamteam jennie, i alla lägen! Jag måste lära mig att uppskatta dig mer, för du är underbar.

I finished crying in the instant that you left
And I can't remember where or when or how
And I banished every memory you and I had ever made
- nej nu får det vara nog med depplåtar, vad har jag egentligen på min spelningslista?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0