M&M, glass och history

Jag håller på att färdigställa mitt draft till engelskan och det går sisådär. de har hänt något med mitt tangentbord just nu... det vill inte som jag vill och jag har redan suddat 15 gånger.

Jag har vart sjukt sugen på glass hela dagen och jag har ännu inte fått mitt sug stillat. Det är frustrerande, men vad som inte är frustrerande är att jag har fått MVG på hör och läsförståelsen på franskaprovet. Jag känner att det går skitbra och skulle nog ha klarat att läsa franska steg 3 också! Nu gör jag inte det, för jag hade aldrig hunnit det. Inte nu nr jag fortfarande ligger efter med en massa grejer. Men engelskan är i fas iaf, det är något att fira.
Mitt Year Book bidrag håller på att ta form och jag känner mig nöjd hittils.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0