myself and the rest

Idag har jag bara en lektion, sedan är det solen som gäller!
Glass är kärlek för mig <3

Precis innan lektionen tänkte jag att det vore bra att fundera lite på vad jag ska ha med mig imorgon. För imorgn åker jag till Tyskland med underbara vänner och jag ser fram emot en skön avkopplande resa där det finns chans att rensa tankarna för att kunna komma tillbaka utan att behöva tänka på sådant som inte är roligt.

[ ] Tandborste, tandkräm
[ ] Kudde
[x] Shorts (det ska bli typ 29 grader)
[x] Badshorts
[x] Handduk
[x] Tshirts
[x] tjock tröja
[x] jeans
[ ] dator
[ ] mobilladdare
[ ] mobil
[ ] kamera
[ ] batterier
[ ] pass
[ ] plånbok
[x] sängkläder
[x] sovkläder
[ ] allergitabletter

Jag behöver verkligen den här helgen. Fan va jag behöver den! Jag behöver se hur jag vill ha det med mitt liv, var mina prioriteringar ligger. Jag behöver koppla bort UNF och skolan en stund och bara fokusera på mig själv. Och helvete heller att jag ska ha dåligt samvete över det, UNF måste få komma i andra hand, så enkelt är det. jag kommer först, sen får resten komma efteråt, men jag ska ha fokus på mig själv och börja fråga mig själv en enkel fråga: kommer jag må bättre?

Kommer jag må bättre?
Ja det kommer jag! Det ger mig något i vilket fall. oavsett om det är klarare prioriteringar, ett avslut eller en början. Det kommer ge mig något. Jag har högre förhoppningar på denna helgen än vad jag hade trott innan. So long, ni klarar er utan mig en stund till. En sak till: Spanien känns som ett starkare alternativ just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0