Nu är alla små stjärnor

36, 22, 8 - min egen nedräkning. Känn på den du

Jag är så nöjd med livet just nu. Mest nöjd är jag över att solen skiner och jag har kunnat sitta utomhus och läsa i Farenheit 451 och plugga lite smått för Matte Nationella imorgon. 4 timmar av matte, jag kommer vara död men sedan är det över. Jag kan andas och livet blir euforiskt återigen. För jag ska träna imorgon. Jag ska köra core och sedan ska jag gymma ordentligt. För imorgon så kommer jag till trollhättan. Underbart kan man tycka och jag håller med, till viss del. Jag behöver plugga, men det tar vi imorgon älskling.

Idag går det upp och återigen så måste jag gå in för solen håll på att gå ner och det blir genast så kallt då. Jag vill inte frysa. Vad jag däremot vill göra är att gå och äta glass, men ungefär 7 stycken milkshakes får nog räcka idag. Budget på 5 glassar har ju körts ganska regält. Synd egentligen för jag hade velat hålla något för en gång skull. Fasiken va kallt det blir. Jag förstår inte... Men när solen är framme, då är det varmt så jag ska inte klaga, inte alls.

Kom ge mig solen kom ge mig hav, kom ge mig jorden jorden vi lever av
Kom ge mig sommar, kom ge mig liv, kom ge mig kärlek och livsmotiv
kom ge mig kroppen, kom ge mig allt som du har och jag ska stanna kvar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0