when honour's at stake

jag skrev ett blogginlägg som jag inte ville publicera. För även om nyfikehet har kommit in i det kulturella finrummet och det är okej att visa sina privata problem för omvärlden finns det saker som inte alla ska veta. och jag orkar inte ta upp det igen, jag behövde bara skriva av mig.

Min cola är slut och mjölken är uppdrucken. Jag har en chokladboll kvar och lite kakor i kylen. Men jag har fortfarande inte kommit någonstans i pluggandet. Jag tar mig inte i kragen, trots att jag vet att jag inte har något att göra direkt förutom att plugga så vill jag inte, jag kommer inte hinna imorgon, jag ska ju för fasiken till skölvene och snacka om varfr jag är absolutist och då blir det att jag får fixa det på natten (igen)

Summercamp08, jag är så sjukt sugen! Men jag måste veta vilket jobb jag får i sommar innan jag kan bestämma om att jag ska dit eller inte. Och om jag ska dit ska jag köra fallskärmshoppning! Jag är så sugen på att vara vild. Sedan ska jag köra bungyjump innan jag fyller 20. Bara kasta mig ut och känna mig så fri. Ahhhh, har ett sug i magen


Kommentarer
Postat av: marina

Såg att peter har anmält sig nu, bara du du kvar! :)

2008-05-04 @ 23:34:07
Postat av: Magnus

Jag ska!

2008-05-05 @ 21:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0