all i really want is to love you

är helt fast i if it kills me av jason mraz, sen den var med på so you think you can dance. Den är på repeat ungefär hela tiden. Vilket är trevligt, den liksom reflekterar vart jag befinner mig just nu.

Men fysiskt befinner jag mig just nu i vargön for the last time (på länge) då jag imorgon tar mitt pick och pack och blir värmlänning. vilket är nästa äventyr och ett som jag ser fram emot ganska mycket. Man vet inte riktigt vart man i världen hamnar eller vart man är på väg men samtidigt är det kanske det som får en att gå upp på morgonen och omfamna livet i sig. Och nu blir det snart live ifrån studentkorridoren och de äventyr som döljer sig där är bara att begrunda. Men 2 veckor i toga är bara början, och det är inte fy skam det heller.

Jag lovar att en bild på magnus som en ung Platon kommer upp det också, men måste börja först, och det gör jag på tisdag. imorgon är annars planen IKEA, bygga ett beboligt hem och pizza, innan mamma och pappa åker tillbaka och lämnar mig i mitt rum på 24 kvm och gemensamt kök, där, där ska äventyret börja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0