packa... åka... borta...

imorgon är det den sista dagen här i vänersborg och jag har massvis av saker att göra. Dessutom ska jag jobba 15-19 så det blir en fantastisk dag, med mycket stress och mycket panik över allt som ännu inte är fixat. Dessutom är mitt psyke inte i harmoni, alldeles för mycket känslor alldeles för lite tid och olika platser i livet för att allt bara måste bli fel... även om jag inte tror att känslor någonsing kan vara fel...

hur som helst fredagens attgöralista
  • plocka undan i badrummet
  • plocka undan i hallen
  • packa ner kläder
  • diska
  • plocka ut köket
  • packa ner torrvaror
  • städa undan i vardagsrummet
  • damma
  • dammsuga
  • skura
  • slänga skräpet
  • mycket-mycket mer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0