uppe med tuppen

vaknade väldigt tidigt, utan bakfylla tack och lov, denna torsdag och eftersom att jag fortfarande har 3 arbeten som ska göras så tänkte jag att jag kanske skulle sätta igång direkt.

Gårkvällen var vild, helt klart och jävligt rolig. Harrys var fullspäckat med studenter som dansade och tjoade hej vilt. Jag ångrar inte att jag drog på mig dansskorna och följde med, annars har jag ju kallats för bangemange men inte nu längre sörru. Fast det klart.. vissa saker skulle man ändå ha bangat, men det får man leva med, ta det i vad det är och gå vidare. Jag får se vad händer imorgon men jag hoppas  att inget ska ha förändrats, att det är som vanligt.. jag hoppas verkligen det.

men som sagt, tre arbeten ska ordnas, mitt hem ser inte så fint ut som jag vill, jag har en jätteföreläsning imorgon och anna kommer på kvällen så allt måste tas tag i idag. Vilket inte kommer bli så svårt, hur mycket skit kan det egentligen finnas på 24 m2 och hur svårtolkad är egentligen sveriges utrikes- och säkerhetspolitik? Nej det här går lätt. Jag tror på mig själv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0