babababa

ullared och ikeabesök är avklarat idag och jag är mer än nöjd. Har inte handlat överdrivet mycket, faktiskt nästan inget alls. DÄREMOT har jag världens uppslag på hur min första alldeles egna lägenhet kommer att se ut. Bäddsoffan kommer inhandlas, porslin, bord stolar, dukar och brödrostar det finns där i min vision. Väntar bara på att få lägenheten så att jag kan börja planera och såklart inhandla detta. Men IKEA finns i Karlstad. Det tycker jag är bra. Jävligt bra faktiskt.

Lasseman har vart jätteduktig helt ensam idag, och som tack fick han en kattleksak. En blå apa som vi nu döpt till tarzan. Saken med tarzan är att han har inte lämnat lasse en sekund. Han bär med tarzan i sin mun och leker och kurrar och sådär. Synd att jag inte duger längre bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0